Sharpie ince uçlu

 Şelam



 ben ruko namı değer rukoliçe . Çatlak deli dolu bir blogger . Eğer kim olduğumu merak ediyorsanız ilk yazımı okuyabilirsiniz . Stabilo point 88 ve sharpie  kalemler hakkında merak ettikleriniz varsa bir önceki yazımı okuyabilirsiniz , ve bloguma ilk defa geldiyseniz incelemeyi instagram hesabım [@rukolublog] üzerinden bana görüşlerinizi iletebilirsiniz bugün konumuz sharpie ince uclu kalemler 








Öncelikle akıllarda tek soru sharpie ince uclu diğer seri gibi arkaya geçiriyor mu ? Ben ince kağıtta denedim suan instagram storim de swatch halinin arka hali duruyor bakabilirsiniz 







İnce kağıtta her kalem kadar geçiriyor herkesin abartışına göre kalem kağıda değmeden 5 metre öteden arkaya geçirmiyor her kalem kadar bir sızdırma oluyor o kadar 





Ambalaj olarak benim çok sevdiğim bir marka sharpie eğer dış görünüme önem veriyorsanız sharpie derim 







Kağıtta güzel ce kayıyor ve elinizi yormuyor rahat bir yazımı var ben severek kullanıyorum elinizi ağrıtan cinsten kalemlerden değil stabilo poibt 88 in daha sert bir tutumu var mesela sharpie ince uclu lar daha yumuşak kaygan bir tutuma sahipler 






Fiyatları hakkında çok bir bilgim yok ama ne çok pahalı ne çok uygun olduklarını biliyorum renkleri çok güzel ama ben sadece yeşil renkleri çok koyu buldum o kadar fakat alınmayacak gibi mi değil tavsiye ederim 





Rukoliçenin sharpie ince uclu  kalemler hakkında  söyleyecekleri bu kadar bir dahaki yazıda görüşürüz seni seviyorum

Yorumlar