sharpie

şelam





ben ruko namı değer rukoliçe . Çatlak deli dolu bir blogger . Eğer kim olduğumu merak ediyorsanız ilk yazımı okuyabilirsiniz . Stabilo point 88 kalemler hakkında merak ettikleriniz varsa bir önceki yazımı okuyabilirsiniz , ve bloguma ilk defa geldiyseniz incelemeyi instagram hesabım [@rukolublog] üzerinden bana görüşlerinizi iletebilirsiniz





bugün konumuz sharpiler , sharpiler hakkında konuşacağız , sharpi ler için hem kendi bilgilerim hem internetten biraz araştırma yaptım ve çok güzel bir şey öğrendim






öncellikle öğrendiğim şeyden bahsedeyim sharpiler ile kupa/bardak vs üzerine desen verip isteğimiz şekle getirebiliyormuşuz bence aşırı güzel bir şey bu bu bardağa şekil verme işini çok araştırmadım ama gördüğüm fotoğraflardakiler çok hoşuma gitti bildiğim kadarıyla istediğiniz deseni verdikten sonra çok kısa bir süre mikro dalgada çevirmeniz yeterliymiş .







bende sharpienin dörtlü seti var memnun muyum evet . Kağıtta kullanmak için üretilmediği için kağıtta kullananların keskin yargılamaları bana saçma geliyor cam vs gibi yüzeylerde kullanıma uygun sharpie yi kağıtta kullanıp arkaya geçiriyor almayın demek ironi






bunu diyen ruko kağıtta kullanmadı mı tabiki kullandım ve her kalemde olduğu gibi kağıdın kalitesi burdada önemli bir etken beni arkaya geçmesi çok rahatsız etmedi çünkü öyle yazılar odum ki sanki değmeden 30 metre önce akmaya başlıyor gibi anlatılmış halbuki gayette her kalemde olan minnoş bir akıntı yaptı






zaten benim deyişimle kağıt kalemi olmadığı için bence herkes bile isteye alıyor . 4 lü 12 li 24 lü 30 lu ve tek olmak üzere satılıyor diye biliyorum fiyatları gayet güzel 30 lusu 76 tl ,  4 lüsü 13 tl civarında satılıyor







ambalaj konusunda gerçekten mükkemel bir ambalajı var bence sharpiler de aşırı kaliteli hak ediyor diyebiliriz




kullanılacağı yüzeyleri araştırdığımda ise karton , fotoğraf kağıdı , ahşap , metal folyo , taş , plastik , deri ve cam gibi yüzeylere yazılabileceğini söylüyordu denedim odamdaki tahta bir sandalye üzerine yazı yazdım kağıtta duruşundan daha çok hoşuma gitti .






genel olarak kalemlerin büyük problemi yavaş kuruyor oluşlarıdır ama sharpie de böyle bir sorun yok hızlı kuruyor hatta yazar yazmaz kurumuş oluyor


suya ve solmaya karşı dayanıklı olduğu hakkında bir yazı okumuştum ama ne kadar gerçek bilmiyorum







ve son olarak uç kalınlığı 0.9mm




sharpie hakkında söyleyeceklerim bu kadar bir dahaki yazıda görüşürüz seni seviyorum











Yorumlar