Stabilo boss

Şelam





  ben ruko namı değer rukoliçe . Çatlak deli dolu bir blogger . Eğer kim olduğumu merak ediyorsanız ilk yazımı okuyabilirsiniz . Stabilo point 88 ve sharpie  kalemler hakkında merak ettikleriniz varsa bir önceki yazımı okuyabilirsiniz , ve bloguma ilk defa geldiyseniz incelemeyi instagram hesabım [@rukolublog] üzerinden bana görüşlerinizi iletebilirsiniz bugün konumuz stabilo boss orginaller 






Stabilo boss orginal ın en sevdiğim fosforlu kalem / texliner vs vs eminim sizde çok seviyorsunuzdur çünkü gerçekten güzel 






Bir kere renk açısından cidden en güzel renk veren kalem diyebilirim   ambalajı olsun yazımı olsun ben seviyorum 



Arkaya geçiriyor mu ? Arkaya gecirmiyor dersem yalan olur fakat bu tür kalemler zaten genel de hep geçirir ama kağıdın kalınlığına inceligine ve kalitesine göre değişir geçip geçmeme miktarı 





Tanesi 4 tl gibi bir fiyattan satılan seçkin kırtasiye lerde ve d&r nezih gibi büyük kırtasiye marketler de bulabilirsiniz fiyat olarak uygun ama ben kalemlik.com dan 3 tl gibi bir fiyata aldım 





Tüm renklerini sevip beğeniyorum özellikle turkuazını stabilo boss orginal 'ın  toplam 9 renk'ı var ve 6 renk pastel serisi var . Stablio boss orginaltam 4 saat ağzı açık kalsa bile kurumuyor muş .


Suya dayanıklı diyemem ama be fotoğraf çekmek için havuza attığımda hiç bir şey olmadı çıkarır çıkarmaz anneme kurulattım denemeyın ama  

Rukoliçenin stabilo boss orginal  kalemler hakkında  söyleyecekleri bu kadar bir dahaki yazıda görüşürüz seni seviyorum









Yorumlar