Ben Kimim ?

Şelam

bu kız kim ? Gerçek adın ruko mu ? Adın ne ? Kaç yaşında ? Nerde yaşıyor ? Nasıl birisin ? Vs vs sorular sorduğunuzu duyar gibiyim.



Ben ruko namı değer rukoliçe , gerçek adım ruko değil tabiki olsun istermiydim isterdim , gerçek adım Rukayyenur , ama ruko'yu daha çok kullanıyorum , ismimi seviyorum . İsmin çok garip diyenler oldukça fazla fakat çok kullanmadığım için ismim sorun değil sınavlarda çok vaktim ı alıyor ama olsun




15 yaşındayım lise birinci sınıfa gidiyorum . Genelde kızlarla pek anlaşamam en yakın arkadaşlarım hep erkek olur . 6.sınıf ta bu blogu açtım daha önce 'turkuaz tumblr' adlı bir hesabım vardı sonra blog açtım o hesap çalındı veya kapatıldı bende şuanki blogu mu açtım bu kadar büyüyecegimi düşündüm mu tabiki hayal ettim ama gerçekleşecek diye düşünmedim




kendimle barışığım ama tabi sonsuz uzun diyetlerin her zaman peşindeyim kısa(163) ve tombiş bir kızım düz saçlı ve tatlı biriyim egolu muyum bilmiyorum ama kendimi aşırı severim bence biraz da ego var ama mutluyum


Rukoliçe nerden geldi kraliçem deniyordu sürekli beni bilirsiniz bana özel olsun isterim bişeyleri biraz düşünüp rukoliçe yi buldum bence aşırı güzel



Ruko nerden geldi derseniz ilk okulda ismimi söylemeyenler söyleye söyleye alıştım gerçek adım ruko gibi hissediyorum genelde




elmalı soda , laviva , kakolu süt ve süt içmeyi / yemeyi severim beni tanıyanlar bilir hepsinin yeri bende ayrıdır , şelam anam demeyi severim canlı yayınlara katıldıysanız şelam anam diye giriş yapıp her şeye anam derim





Evet ben rukolice istanbul küçükçekmece taraflarında oturan blog sayfası olan biraz tombiş biraz kısa kendini ve takipiçlerini seven minnoş bir kız

Yorumlar