Stabilo point 88

Şelam anam

Ben ruko namı değer rukoliçe çatlak deli dolu bir blogger , eğer kim olduğumu merak ediyorsanız ve bloguma ilk defa geldiyseniz bir önceki yazımı okumayı unutmayın




Bugün konumuz 'stabilo point 88' hepinizin çok sevdigi ve özelliklerini merak ettiği stabilo point 88 kalemler hakkında biraz konusaçağız







metin yazmak, not almak, altını çizmek, bluet Journal yapmak ve başlık kalemi olmak için bire bir kalem bence , 6 neon renk yani toplamda 47 mükkemel renk var . 0.4mm genişliğinde dir



En büyük setler 30 lu renkler olarak satılmak ta , 30 lu setler icerisinde 4 neon renk var ben kalemlik.com dan indirimle 75 tl ye satın almıştım sizde indirimleri bekleyip uygun fiyata alabilirsiniz







Pastel renklerine özel olarak setleri satılmakta , siyah kırmızı lacivert gibi ciddi renkler için de ayrı seti var sanırım



Benim şuana kadar kullandığım renkli kalemlerim arasında en iyisi diyebilirim hatta favorim 30 lu setim haricinde 10 küsür de set dışında stabilo point 88 im var




Kağıt arkasına geçmiyor kağıdın kalitesine de bağlı fakat geçirmiyor renk verme konusunda en ufak bir sorunu yok gayet güzel yazımı rahat eli yormuyor  ambalajı gayet güzel olan bir kalem




Stabilo point 88 hakkında söyleyeceklerim bu kadar bir dahaki yazıda görüşürüz 💖 seni seviyorum


Yorumlar