Zebra sarasa

Şelam



ben ruko namı değer rukoliçe . Çatlak deli dolu bir blogger . Eğer kim olduğumu merak ediyorsanız ilk yazımı okuyabilirsiniz . Stabilo point 88 ve sharpie  kalemler hakkında merak ettikleriniz varsa bir önceki yazımı okuyabilirsiniz , ve bloguma ilk defa geldiyseniz incelemeyi instagram hesabım [@rukolublog] üzerinden bana görüşlerinizi iletebilirsiniz








bugün konumuz zebra sarasa clip jel kalemler bence stabilo sharpie paper mate zebra sarasanın yanında solda sıfır dahı kalmazlar kalem aşırı güzel 







Stabilo veya sharpie gibi bittimi atılmıyor kartuşu değişip tekrar kullanılabilir kalemlerden zebra sarasa 






Zebra sarasa Clip jel kalemler şu geçirmez olduğunu biliyormuydunuz havuzda denizde vs suyun içinde çekince hiç bir şey olmuyor denedim 






Kullanmadan önce zaten ilk aldığınızda koruma ucu oluyor minik slikon kalem hasarsız geliyor zaten 



Kalem hakkında başlıca bilgi vermek gerekirse 20 li 5 li ve 8 li setler halinde satılıyor 8 liden pek emin değilim ama olsun . 




Tane fiyatı 6.45 ile 7.90 arasında 5 li setler 40 tl neon 5 li set 40 tl Milk Color 5li set 40 tl 20 li set ise 143 tl 





Toplam 20 renk var 5 tane neon bu 20 rengin haricinde Milk Color seti 5+ var onda onlar zaten türkiyede sadece beş'lisı satılıyor devamı var mı bilmiyorum 






Kalemi anlatmak gerekirse kağıt üzerinde kayiyor yazımı bu kadar rahat olan bir kalem göremezsiniz uzun ömürlü kalem hem rahat hem güzel yazıyor jel kalem alacaksanız kesinlikle zebra sarasa clip jel kalemler tek önerim diyebiliriz benim favorim mor ve turkuaz olanı sizinki ne ? 



Rukoliçenin zebra sarasa clip jel kalemler hakkında  söyleyecekleri bu kadar bir dahaki yazıda görüşürüz seni seviyorum

Yorumlar