paper mate flair fiber

selam ben nami deger rukoliçe , çatlak deli dolu blogger eger kim oldugumu merak ediyorsaniz ilk yazımı okuyabilirsiniz stabilo point 88 sharpie permanet kalemler sharpie ince uçlu stabilo boss ve zebra sarasa jel clip ler hakkında merak ettikleriniz varsa önceki yazılarımı okuyabilirsiniz ve bloguma ilk defa geliyorsanız incelemeyi instagram hesabım [rukolublog , rukoliçe] üzerinden bana görüslerinizi bildirmeyi unutmayın , bugün konumuz paper mate falir fiber kalemler







öncellikle internette de minik çaplı bir araştırma yaptım ondan bahsedeyim tarayıcı da biraz araştırma yaptıktan ve yorumlarınıda okuduktan sonra kendi görüşlerimle karıştırıp uzun bir şeyler yazacağım gibi duruyor




çabuk kuruyan mürekkep , lekelenmeye karsi dayanıklıdır ve kagitta kanama yapmaz böylece her zaman temiz notlar , karalamalar ve daha fazlası yazıyordu sharpie kadar hemen kurumasada hızlı kuruyor akma yapmıyor zaten mürekkepi çok yoğun olmadığı için arkaya geçirme yani kanama yapmıyor








ben de 10 rengi var ama toplam 32 renkten oluşuyormuş tekli 10'lu ve 16'li setler halinde satılıyor fiyatları ise stabiloya göre daha uygun teklileri 5 tl 10 lusu 40 küsür 16 lisi 60 küsür tl gibi fiyatlara sahip ne çok kalın ne çok ince kalem sevmiyorsanız bu kalem tam sizlik çünkü ne çok ince ne çok kalın medium diye geçiyor zaten






bir diğer madde ise orta nokta cesur çizgiler çekilebilmesi yukarda da dediğim gibi orta derecede yazan çok iyi bir kalem





şunu fark ettimki 1 yildir kullanıyorum ama kalem ucu hala tahriş olmadı internetten bunu arastirdığımda ise şöyle bir seyle karşılaştım yapım aşamasında point guar teknolijisi kullanılmış buda ucun yıpranmamasını sağlıyormuş


mürekkebi su bazlı ve asitsiz olmakla birlikte hem rengi guzel veriyor hem de sharpie gibi aşırı yoğun olmadığı için arkayada geçirmiyor









rukoliçenin paper mate flair fiber Hakkında söyleyecekleri bu kadar bir daha ki yazıda görüşmek üzere beklemede kal seni seviyorum




Yorumlar